Hacking and more...
HaCkinG CulT
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Hacking and more... | Reguli | Inregistrare | Login
POZE HACKING AND MORE...
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: Nebunyka 21 ani
| Femeie 21 ani Bacau cauta Barbat 21 - 52 ani |
|
prc6
V.I.P.
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 367
|
|
Internetul va revolutiona televiziunea in urmatorii 5 ani, datorita exploziei de continut video online si a emergentelor PC-urilor si a televizoarelor, a declarat sambata Bill Gates, co-fondatorul Microsoft.
Cresterea vitezelor de navigare pe Internet si a popularitatii site-urilor video precum YouTube au codus deja la un declin al numarului de ore petrecute de catre adolescenti in fata televizoarelor.
In viitorul apropiat, tot mai multi consumatori vor aprecia flexibilitatea oferita de serviciile online, abandonand serviciile conventionale de televiziune cu programele lor fixe, intrerupte de reclame, a declarat Gates.
“Lucruri certe precum alegerile sau Jocurile Olimpice reliefeaza cat de teribila este televiziunea. Trebuie sa astepti pentru ca persoana sa vorbeasca despre evenimentul care te intereseaza sau pierzi evenimentul si vrei sa dai timpul inapoi pentru a-l vedea”, a adaugat Gates. “Prezentarea acestor lucruri pe Internet este net superioara.”
In present, vizualizarea clipurilor video pe calculator este o experienta diferita de cea oferita se serialele si documentarele televizate. Insa convergenta soseste, oferind noi alternative pentru companiile de televiziune si cele de publicitate.
Co-fondatorul YouTube, Chad Hurley, a declarat ca impactul asupra advertisingului va fi profound, cu un viitor mult mai bine concentrate pe personalizarea reclamelor in funcie defiecare profil al consumatorilor. “In lunile urmatoare vom lansa experimente pentru a observa modul de interactiune al oamenilor cu aceste reclame, construind un model efficient, benefic atat pentru publicitari cat si pentru utilizatori,” a declarat Hurley.
Agentiile de publicitate concureaza pentru adoptarea propriilor strategii la puterea crescanda a Internetului, in timp ce tot mai multe sume de bani sunt asteptate sa migreze in viitor, de la televiziune spre site-urile Web.
pcworld.ro/Laurentiu Popa/29.01.07
_______________________________________ Nimic nu costa mai mult decat nestiinta...
|
|
pus acum 17 ani |
|