Hacking and more...
HaCkinG CulT
Lista Forumurilor Pe Tematici
Hacking and more... | Reguli | Inregistrare | Login

POZE HACKING AND MORE...

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
dany_frumusik Profile
Femeie
24 ani
Constanta
cauta Barbat
24 - 56 ani
Hacking and more... / Games / Xbox 360 Controllers for Windows Moderat de Shocker, hfhun
Autor
Mesaj Pagini: 1
best
Master of 127.0.0.1

Din: Bucuresti
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 150
Este clar pentru toata lumea ca asistam in acest moment la tranzitia dintre generatiile de hardware dedicate jocurilor video. Majoritatea lansarilor de jocuri noi se adreseaza consolelor "next-gen" Xbox 360 si PlayStation3, PC-ul reusind sa se mentina la distanta foarte mica de acestea, fiind singura platforma care se poate apropia de performantele grafice prezente in noile console Microsoft si Sony (si uneori chiar depasi). Marea parte a titlurilor noi sunt realizate pentru toate aceste trei platforme, PC-ul fiind de obicei lasat la urma, jocurile nefiind adaptate prea bine modalitatilor de control caracteristice acestora (Resident Evil 4 jucat pe tastatura va zice ceva?).



In aceste conditii, PC-ul are nevoie de o extensie care sa aduca controlul specific consolelor maselor de utilizatori de mouse si tastatura: gamepad-ul! Majoritatea incercarilor in acest domeniu, venite din partea unor companii de renume precum Logitech sau Thrustmaster, nu au avut insa succesul scontat. Sa nu mai vorbim de gamepad-urile cu denumiri exotice de 30RON, produse cine stie unde, care dupa un capitol de Resident Evil uita sa mai functioneze. Principalul neajuns al acestei metode de control este lipsa unui model universal dupa care sa functioneze aceste controllere. Observam cum design-ul tastaturilor sau al mousilor s-a standardizat in decursul timpului, modelele QWERTY sau doua butoane + rotita de scroll fiind acum niste banalitati. Aceasta evolutie a gamepad-urilor a stagnat, singurul avant luat in aceasta directie fiind adoptarea design-ului gandit de Sony pentru DualShock 2, controller-ul ce a scris istorie alaturi de consola-mama - PlayStation2. Chiar si dupa ce gamepad-urile cu doua mini-stick-uri analogice au devenit un standard, producatorii de astfel de accesorii pentru PC nu s-au pus de acord, fiecare venind cu propriul layout al butoanelor, sau cu functii precum triggerele progresive sau vibratiile, setabile doar prin intermediul propriilor aplicatii incluse in pachetul de drivere.

Odata cu lansarea consolei Xbox 360, Microsoft a considerat ca este nevoie de un nou standard in acest domeniu, acestia oferind propriul controller de Xbox 360 drept model pentru viitoarele generatii de gamepad-uri. Aparute si in versiuni dedicate sistemelor de operare Windows si motorizate de un nou API, Xinput, cele doua controllere Microsoft Xbox 360 fac subiectul testului ce urmeaza. Mai mult, pentru a obtine certificarea "Games for Windows", noile jocuri aparute pentru Windows XP si Vista trebuie sa suporte acest controller in mod nativ, bineinteles acolo unde genul jocului permite acestuia asa ceva.

Sursa: Xtrem PC


_______________________________________


pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la