Hacking and more...
HaCkinG CulT
Lista Forumurilor Pe Tematici
Hacking and more... | Reguli | Inregistrare | Login

POZE HACKING AND MORE...

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
bruneta_ta_us la Simpatie.ro
Femeie
25 ani
Giurgiu
cauta Barbat
25 - 52 ani
Hacking and more... / Games / Fallout 3 Moderat de Shocker, hfhun
Autor
Mesaj Pagini: 1
hfhun
Elite Member

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 593
Dupa titlurile excelente de genul seriei Elder Scrolls,  Bethesda Softworks si-a facut publice intentiile  in legatura cu seria Fallout, ale carei drepturi este proprietara din anul 2004.
Avand in vedere tipul de gameplay din seria Morrowind si calitatea sa deosebita, fanii nu mai putin celebrei serii Fallout au  speranta ca in sfarsit  faima Fallout va fi in continuare adusa la nivelul cu care erau obisnuiti de titlurile originale, iar noile informatii de la Bethesda au venit exact in momentul in care fanii incepusera sa se descurajeze.
Ultimul titlu al seriei Fallout va fi dezvoltat concomitent pentru toate  platformele compatibile existente in acest moment (PC, XBox si PS3), iar echipa responsabila cu dezvoltarea va fi aceeasi care a realizat Oblivion sau Morrowind de exemplu.



In Fallout 3, la fel ca in Oblivion, jucatorul va avea posibilitatea sa-si dezvolte orice tip de caracter si in acelasi timp va avea de ales dintr-o multitudine de caracteristici care fac in final ca fiecare caracter sa fie diferit fata de oricare altul, iar raspunsul jocului in urma alegerilor facute sa fie din cel mai realistic.
Va fi pastrata din seria originala Fallout violenta si distrugerea care pandeau dupa fiecare colt, iar caracterele din joc vor avea o prezenta si o personalitate care le va da un aer deosebit de convingator. De asemenea va fi pastrat umorul  prezent si in seria initiala, dar se va lucra putin aici pentru a da un aer cat mai realist pentru Fallout 3.
Diferenta esentiala  este aceea ca Bethesda vrea sa dezvolte ultimul joc din serie first person (FPS), dar vor exista si doua unghiuri de joc similare unui RPG clasic.
Mediul de joc va fi asemanator unei Americi a anilor '50,  puternic bombardata nuclear. Povestea se va derula astfel ca dupa un numar de ani de la un conflict nuclear, oamenii revin la suprafata, gasind orasele populate de tot felul de monstri si fiinte cu mutatii genetice.
Jocul incepe la doua sute de ani dupa conflict, cand oamenii rupti de realitate, aflati intr-un adapost aflat sub capitala SUA, Washington, numit Vault 101, deschid pentru prima oara usile adapostului. De aici incepe si jocul, prin nasterea, literalmente, ca jucator si caracter in joc , moment la care se fac si primele alegeri, asemanatoare cu cele din Oblivion, celalalt titlu de succes al Bethesda,  alegeri care vor fi strans legate de modalitatea in care jucatorul va merge in actiunea propriu-zisa si cea in care va evolua pe parcursul jocului .
Punctul de cotitura in aceste alegeri o reprezinta G.O.A.T, un examen medical in urma caruia se aleg specializarile jucatorului, de altfel un alt punct original in favoarea lui Fallout 3.
Actiunea propriu - zisa incepe la varsta de 19 ani, cand tatal caracterului din joc dispare subit din adapostul Vault 101,eveniment in urma caruia caracterul isi pune diferite intrebari legate de motivatia acestei intamplari: tatal a plecat pur si simplu sau au existat alte cauze care au dus la disparitia lui.
In timpul investiigatiilor si din cauza lor, in acest moment se face simtita prezenta supraveghetorului intregului adapost “TheOverseer” care suspecteaza ca jucatorul are un rol in disparitia tatalui sau (care de altfel era cercetator si doctor in cadrul adapostului).
Inainte ca lucrurile sa degenereze din pricina interventiei lui Overseer, jucatorul hotaraste sa-si urmeze tatal in lumea de afara.



Imediat dupa iesirea din subteran va va uimi efectul vizual care simuleaza o persoana ce trece brusc de la intuneric la lumina.
Dupa iesirea din subteran primul lucru ce trebuie facut este cel de a face rost de o arma, pentru ca in acea lume dupa apocalipsa pericolele (sau mutantii) pandesc la tot pasul.
In ciuda  perspectivei FPS, diferenta principala apare din aceea ca nu conteaza asa de mult indemanarea jucatorului, cat  “skill-urile” pe care le-a dobandit personajul, precum si  calitatea armei folosite. Dar jucatorii care prefera actiunea pura vor beneficia de un sistem de tintire VATS, care ii va ajuta foarte mult pe doritorii de varsare de sange
De asemenea exista la adversarii din joc diferite puncte vulnerabile pe care jucatorul le poate exploata in favoarea sa, in acelasi timp jucatorul trebuind sa fie atent la urmatoarele aspecte: daca vrea sa traga, de exemplu, in mainile adversarului pentru a-l dezarma trebuie sa ia in considerare ca arma acestuia nu va mai fi functionala si prin urmare va deveni inutilizabila ca si arma, singura utilitate pe ca o mai poate gasi  fiind cea de piese de schimb pentru alte arme.

Dupa aventura prin Wasteland va iesi in cale primul oras, Megaton. Aici ca “punct de atractie” se va gasi o bomba de mari dimensiuni, ramasa neexplodata din timpul conflictelor. Partea interesanta e aceea ca, desi este privita de unii locuitori ai orasului ca un simbol religios, va genera doua alternative de actiune pentru jucator: de a o dezamorsa sau de a arunca in  aer tot orasul…
Cu aceasta ocazie se va vedea noul sistem, mult mai elaborat ,de interactiune cu NPC-urile din joc. Discutiile din joc (in cazul unui “speechcraft” mai evoluat) pot degenera intr-o directie neavantajoase pentru NPC-uri, element nu foarte des intalnit in jocurile actuale. Bine-nteles ca evenimentele se pot intoarce si impotriva jucatorului
Alegerile pe care le face jucatorul vor influenta Karma sa, dar atentie, daca se apropie prea mult de bine sau de rau apar consecinte in joc. De exemplu se poate ajunge in situatia in care anumite NPC-uri sa refuze colaborarea in cazul in care caracterul este prea apropiat de una dintre extreme.
Din acest ultim punct de vedere se poate observa ca o atitudine neutra ar fi cea mai potrivita in jocul de fata, iar alegerile facute se pot concretiza si intr.-o actiune ostila din partea unor factiuni din joc, pe cand in cazul neutralitatii factiunile sunt ocupate sa se lupte intre el, ignorand jucatorul, deci se evita lupte nesfasite iar jucatorul este lasat sa se concentreze pe questuri.
Dupa acest oras se face cunostinta cu un sistem de transport subteran, foarte asemanator metroului din zilele noastre, diferenta fiind data de faptul ca cel din joc este populat de monstri feroce. Actiunea aici poate fi abordata intr-o maniera directa, prin lupta impotriva fiecarui monstru sau prin ajutorul pe care-l poate primi jucatorul din partea unor roboti numiti “Protectrons”, care din intamplare sunt foarte bine inarmati si actioneaza si pe post de ghizi prin tuneluri. Pentru pornirea lor in schimb este necesar sa fie indeplinit un quest.


_______________________________________
"Yes, I am a criminal. My crime is that of curiosity. My crime is that of judging people by what they say and think, not what they look like. My crime is that of outsmarting you, something that you will never forgive me for." - The Mentor - The hacker's manifesto

pus acum 16 ani
   
tot_Zeu
Vizitator



Cred ca va fi un joc extraordinar

pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la